Se stabilește (telefonic sau prin mail) o zi/oră în care părinții și copilul pot veni la o întâlnire cu directorul SEVA. Discuția va avea ca principale subiecte
Copilul (vârsta, data nașterii, numele și naționalitatea, particularități, data de la care se dorește înscrierea) și se va completa o Fișă de solicitare (în care sunt incluse și datele de contact ae părinților)
Vizitarea campusului (a claselor și a spaiului exterior) și explicarea valorilor SEVA, curriculum, frecvența, importanța punctualității, rata frecvenței.
Detalii legate de procesul de înscriere.
În urma vizitei și a exprimării intenției de a înscrie copilul la SEVA, directorul trimite pe mail părinților:
Cei înscriși la program prelungit au întâietate în fața celor înscriși la program scurt
Contractul de studii și Anexele (semnate de minim un părinte pe fiecare pagină)
Copii ale cărților de identitate/pașapoarte ale părinților
Copie a Certificatului de naștere al copilului / Pașaport / viză
Informații suplimentare despre copil și documente parafate de un specialist care să le ateste (de natură medicală, dietă, comportament)
Copie a documentelor de divorț/custodie (dacă este cazul)
Ultima evaluare emisă de grădinița frecventată anterior
Adeverință a medicului de familie / medicului pediatru al copilului care să ateste că acesta este apt pentru a intra în colectivitate
Copii ale rezultatelor examenului Exudat Faringian și Coproparazitologic
Copie a carnetului de vaccinări
Formularul SEVA privind prelucrarea datelor cu caracter personal GDPR
Odată semnat contractul, se emite factura. După confirmarea plății se confirmă înscrierea și se trimite părinților un mail de Bun venit. La acest moment se anunță părinții cu privire la procesul de acomodare, echipa de profesori, hainele necesare și alte detalii.